رُحَمَاء

رُحَمَاء

دانلود کلیپ صوتی و تصویری اسلامی
رُحَمَاء

رُحَمَاء

دانلود کلیپ صوتی و تصویری اسلامی

دانلود سخنرانی شیخ محمد صالح پردل با موضوع هفت گناه نابود کننده






دانلود ویدئو کلیپ سخنرانی شیخ محمد صالح پردل با موضوع هفت گناه نابود کننده
دانلود در ادامه مطلب

   
 
موضوع:
هفت گناه نابود کننده

فرمت:MP4

480*640

28MB

ZIP




نظرات 8 + ارسال نظر
پیمان چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

ایول خدایش گل کاشدید

فاطمه قادریان پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ http://ghaderean.blogfa.com

شلام و درود خدا برشما ورحمت الله تعالی بر شیخ پردل پاکدل.جزاکم الله خیرا.

محمود بلوچ پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ق.ظ

الاهم صل الا محمد و ال محمد خداوند انشالا سایه این چنین بزرگانی را از سر ما کم نکنه

ثریا شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:08 ق.ظ

خدا همه ممونو هدایت کنه چون تحمل عذابشو نداریم پس بگو آمین زا رب العالمین

نوریه یعقوبی از افغانستان سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:32 ق.ظ

من یکی از مشتاقان سخنرانی های جناب شیخ صاحب هستم ږ و خیلی از ایشان متشکرم چون سخنرانی های ایشان باعث شده که دید من نسبت به زندګی تعغییر کنه و همیشه شکرګذاری خداوند یکتا باشم ږ وهمیشه آروزو دارم که ایشان را از نزدیک دیدار کنم ږ خداوند حفظ شان کنه به امید روزی که یک بار دیګر امت اسلامی از خواب غفلت بیدار شود و بر جهان حکومت کند آمیین و از جناب شیخ صاحب تقاضامندم که برای خوشبختی ومووفقیتم دعا کنندږ تشکر

سلطانی یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:00 ق.ظ

استغفرالله

جمیله یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:40 ب.ظ

خدایا عاشقتم که تونستم تو سن جوانی با شخصیتی همچون شیخ محمدصالح پردل آشنا شوم پس بهم کمک کن تا میتوانم راهت را ادامه دهم .....
خدایا من بهشت برینت را میخواهم پس آنرا نصیبم کن و نصیب تمام مسلمانان کن بگو آمییییییم با رب العالمیــــــــــــــن

آمییییییین یا رب العالمین

یاسین بلوچ پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام و خسته نباشید ممنونم بخاطر سایت خوبتون خدا حفظتون کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد