رُحَمَاء

رُحَمَاء

دانلود کلیپ صوتی و تصویری اسلامی
رُحَمَاء

رُحَمَاء

دانلود کلیپ صوتی و تصویری اسلامی

دانلود کلیپ صوتی زیبا از شیخ محمد البراک

 

دانلود کلیپ صوتی زیبا از شیخ محمد البراک سوره الحاقه از ایه 

13 تا ایه 37  پخش انلاین و

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 فرمت :mp3 

 

حجم: 2 mb  

 

منبع تی وی قران

   

 

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

من صوت شیخ محمد البراک رو خیلی دوس دارم...
بابت اطلاع خدمتتون عرض کنم که من تویه سایتی خوندم که متاسفانه،این قاری خوش صوت،دریک سانحه رانندگی درسن19سالگی،به دیدار الله شتافتند..ان شاالله که الله ازایشان و تمامی قاریان فی سبیلش راضی باشد و عملشان را ازآنهاقبول فرماید و مارا با قاریان برگزیده و محبش،محشور فرماید،الهی آمین...
جزاکم الله اخی

سلام دوست عزیز من اطلاعی ندارم که ایشان به رحمت الله رفتند اما من کلیپ هاییی که ازش دارم تا سال 1426 بیشتر نیست در ضمن ایشون در فیسبوک صفحه رسمی داره بنام محمد البراک دیگه الله اعلم
اگر که به رحمت الله رفته خداوند ان را و تمام مسلمانان را با انبیاء و شهداء و صالحین حشر بفرماید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد